Spoznajte všetky prednosti podprsenky DIVA
Hlavná hviezda outfitov
Kolekcia DIVA by IVA nie je len tak hocijaká spodná bielizeň, ktorú schováte pod oblečenie. Vďaka svojej všestrannosti sa perfektne hodí aj ako súčasť outfitu. Napríklad Jarmilka s Radkou si vybrali unikátne body, ktoré vyhladí siluetu a vytvorí krásny dekolt. „Body som skombinovala s elegantnými nohavicami a outfit do kancelárie je na svete. DIVA teraz patrí medzi najobľúbenejšie kúsky z môjho šatníka,“ pochvaľuje si Radka.
Divou aj v lete
Nesprávne padnúca bielizeň môže v lete dosť potrápiť. Zarezané nohavičky alebo zle zvolená podprsenka, z ktorej pretekajú prsia, nechce žiadna z nás. Napríklad Rosalie si obľúbila laserom rezané nohavičky a ikonickú podprsenku s variabilnými ramienkami: „Nohavičky sa veľmi rýchlo zaradili medzi môj najobľúbenejší kus bielizne na bežné nosenie, a to nielen kvôli strihu, ktorý lichotí mojej postave, nezarezáva sa a nie je vidieť pod oblečením, ale aj materiálu, vďaka ktorému ani neviem, že mám nohavičky na sebe.“
Nadšenie zdieľajú aj stovky našich zákazníčok
Denisa | Top je perfektný, veľmi pekne spracovaný, krásny materiál a udrží prsia veľ. 75F. Odporúčam.
Kristína | Body je veľmi príjemné a pod oblečením je prirodzené a skryje nedostatky a vytvorí pekný dekolt.
Dagmar | Konečne som objavila podprsenku, ktorá perfektne sedí aj väčším prsiam. Je pohodlná a vďaka silikónovým pásikom nepadá.
Jitka | Príjemný materiál, veľkosť sedí presne, pod oblečením nie sú vôbec poznať – na leto ideálne. Všetkým odporúčam.
Lenka | Dokonalá podprsenka, výborne drží, robí krásne poprsie, je vysoko elegantná a pritom praktická.
Dievčatá z Astratexu
Nechajte sa inšpirovať, ako a do akých situácií nosiť kolekciu DIVA by IVA.
Markéta Pášová
PRIVATE LABEL TEAM LEADER
Markéta Pášová pôsobí v Astratexe ako vedúca tímu privátnej značky a okrem iného sa podieľala na vývoji kolekcie DIVA by IVA. Stará sa o to, aby produkty značky Astratex boli vyladené do posledného detailu a odrážali potreby aj priania zákazníčok. Vo svojej pozícii prepája komunikáciu s dodávateľmi, prácu s číslami a tabuľkami, ako aj kreativitu, ktorá je potrebná pri tvorbe kolekcií a návrhoch nových produktov. V módnom priemysle sa pohybuje už viac ako 20 rokov.